Alla inlägg under juni 2009

Av Carola - 29 juni 2009 11:58

Hela familjen kommer att sakna dig jätte mycket, du var en hund som tog mycket plats både till det bra och dåliga.

Tyvärr kan jag inte ha kvar en hund som återkommande gånger har gjort utfall mot Misu våran Whippet. Men Tiger har varit den hund som haft mest personlighet, han pratar och har sig. Kommer att sakna han jättemycket. Det är så tungt att ta bort en gammal hund man haft hemma länge 9år.

Av Carola - 27 juni 2009 19:19

Att jag snart kommer att smälta bort

har varit och badat hela eftermiddagen, hem och laga mat i ett stekhett kök vid en stekhet spis ........... hmm imorgon blir det något enkelt till middag typ pizza eller sallad eller dyl.

allt för att jag ska slippa iaf

Av Carola - 27 juni 2009 12:02

Snart åker vi iväg och solar och "badar" få se om jag törs bada.

iof så tvingar mina barn mig att bada varje år.

har även köpt solksyddslotion och bakat bullar så det är bara att dra iväg

Av Carola - 26 juni 2009 11:53

Har varit hos Vetrinären, hade tur och fick en tid kl halv nio.

fick sedan sitta på apoteket i en timme !!!!!

hur som haver så är inget krossat, han andas bra och äter och dricker som han ska,  Men han har jätteont så han har fått smärtstillande

och så medicin mot infektion, så har vi tur så är han helt återställd om en månad ungefär.

just nu ska jag duscha av han och låta han bara vara ett tag.


Tiger däremot förstår inte alls varför han måste ha munkorg och inte får vara med :(

det är så grymt tungt att ta bort han på måndag men då det är 3je gången han biter misu så kan jag inte låta han vara kvar längre, han mår uppenbarligen inte bra :(

Tror han fått mera värk i bakbenet tyvärr.

Av Carola - 26 juni 2009 08:41

Igår så hände något mycket otäckt.

jag släppte ut hundarna i vanlig ordning på baksidan och en hund var lös som attakerade dom från andra sidan av stängslet, då blev misu lite galenoch började tokskälla och då blev tiger förbannad på misu och gick lös på stackarn. han bet han ordentligt på huvudet örat och sidan av halsen :(

se bilderna

vi ska iväg nu snart till Vetrinären med Misu så han får medicin och vård, Tiger får vi tyvärr ta bort på måndag kl 13.00 :(

så jag grät igår och idag så mina ögon är såriga :(

Av Carola - 22 juni 2009 20:17

Får den vackra blommor eller vad?

jag bara älskar denna :)

köpte den för 5år sedan för 29kr och nu är den helt magnifik

Av Carola - 22 juni 2009 18:58

Titta på dessa bilder

en stor kartong som en skolåda ungefär stor

titta sedan på andra bilden innehållet väger 400gram !! och dom skickar det i en stor jäkla kartong och som paket.. vad hände med att ta ett vadderat kuvert? att låta kunden välja = spara in på frakten = välja ekonomi leverans vilket ändå går snabbare än vanligt tydligen...


Väldigt konstigt sätt att leverera tycker jag iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards