Alla inlägg under februari 2010

Av Carola - 26 februari 2010 12:52

Detta är vad pappa står för

han byggde detta stora hus helt själv från grunden till toppen, det är pappa

tänk att jag trodde att alla män var lika duktiga som min far när jag var yngre, var helt säker på att alla män kan väl bygga,måla,fixabilen,städa osv

nä det är bara att inse min far var en otroligt stor man med stort hjärta och äntligen har mamma fått sällskap i himlen. och min far fått frid och slipper lida mera. men saknaden är så ofattbart stor.  

Av Carola - 25 februari 2010 21:08

Najs najs

var i väg på tupperware demo, hade tänkt ställa in men tänkte jag behöver nog få mig ut lite så det var ju tur

sålde för runt 7000kr och då är inte veckan slut än så summan kan bli högre, känns najs :)

hon som hade demot blev jätteglad över att hon dels fick en herc shopper och en creps stekpanna i chef serien :)



Av Carola - 24 februari 2010 14:39

  

Ser ni så snygg den är? Jaaaaa äntligen är den klar :)

http://www.eppesmaleri.se  där har ni själva hemsidan

Så skönt att allt e klart nu ska bara texten redigeras och in med lite mera jobb bilder på hemsidan :)

konstigt nog så får man massor med jobb bara för att man har en snygg logga och att han då är en av dom få att få SAK stämpeln :)

SAK stämpeln får nämligen bara ett få utvalda ha , då man först har på prov

Svensk Hantverksförmedling AB skall arbeta för att presentera hantverksföretag som vill arbeta seriöst. Målsättningen är att försvåra för svartarbete och främja seriositet, ärlighet och kunskap inom bygg och anläggningsbranschen, samt att skapa trygghet för köpare av hantverkstjänster

Av Carola - 23 februari 2010 14:44

http://www.gratisskraplott.se  är sidan för dig om du gillar "GRATIS" skraplotter, just nu ger dom bort gratis skraplotter till alla som bloggar om dom, så besök sidan och blogga du med,kanske jag eller du vinner :)


Av Carola - 23 februari 2010 14:00

En av dom är det min man iof men jag får hjälpa han då han är bortrest och det gäller då nesle barmat. inte helt fel :)


och för min del är det hjälp med PPM så här står det i beskrivningen.  jag kan välja att inte gå med men ändå få mina 1000 poäng på buzzador vilket är bra, så jag ska be dom ringa upp mig för mera info.


 Aktiv förvaltning av ditt PPM-konto där Independent sköter fondbytena åt dig

Veckobrev med utveckling och kommentarer så att du alltid är uppdaterad

Möjlighet till kostnadsfri rådgivning


Avkastningen på PPM-sparandet kommer att ha stor betydelse för din framtida pension. För att få en hög avkastning krävs samtidigt att du engagerar dig och löpande anpassar ditt pensionssparande efter marknaden. Det här är något de flesta av oss svenskar inte vill lägga vår tid på. Därför finns Independent. Vår idé är att erbjuda en tjänst som ger dig de bästa pensionsförutsättningarna – utan att du själv behöver lyfta ett finger. Vi gör jobbet åt dig, vilket innebär att du kan lägga din tid på annat.

Till skillnad från andra PPM-aktörer tar vi ingen avgift för PPM-tjänsten. Klicka vidare för att se vilka alternativ du kan välja mellan

Av Carola - 15 februari 2010 13:18

Tog mig med i Buzzadors kampanj L´ORÉAL YOUTH CODE så det ska bli spännande och se om den är något för min hy :)

Nu tog jag mig med i två härliga kampanjer denna och Dove VisibleCare  så jag är jättenöjd :)

Aldrig fel med gratis produkter att dela med sig av och få använda själv, jag återkommer då proudukterna har kommit hem till mig :)
  

Av Carola - 15 februari 2010 00:19

Har bara legat och tänkt och kan inte sova alls, tror jag måste hem till pappa en sväng, då jag saknar han så hemskt mycket just nu. tänker på han varje dag.

Låg oxå och tänkte ut en hel bok i huvudet? kanske dags att göra något åt den där boken att börja skriva och inte bara tänka helt enkelt.

Just nu är min man på väg hem från stockholm det gör oxå att jag har lite svårt att koppla av.

Bilden är på pappas hus i arksjö dit vi brukar åka varje sommar och dit vi ska åka till påsk för första gången med hela familjen ja hela den utökade familjen :)

blir som när jag hade med mig mina ungar dit och åkte skoter,skidor,fiskade och grillade :)

kan inte komma dit fort nog känns det som :)


Av Carola - 14 februari 2010 12:59

En gratis biobiljett till Bloggare

Alla bloggare som skriver ett inlägg med

ordet lagerbolag eller köpa aktiebolag. Man mailar sen sitt inlägg till info@aktiebolagnu.se Biobiljetten skickas samma vecka

och ser till att länka rätt så blir allt bra :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards