Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Nestlés nya Frutti Smoothie!

Av Carola - 7 mars 2011 13:04

Har ju inte bloggat på länge, har nog mera eller mindre glömt bort detta MEN nu tog jag mig med i Buzzadors smoothie kampanj och tänkte börja om med att blogga om detta.

jag har Gett min dotter och en kompis dotter att smaka av detta och barnen verkar gilla det men vi vuxna som smakade sa att jösses vad surt detta var då! men det är ju iof bra för barnens tänder att det INTE är tillsatt socker i detta mellanmål.

Finns i smakerna

Frukter mosade i  persika/banan:
1 äpple, 1 liten persika, ½ banan

Frukter mosade i mango/ananas/banan:
1 äpple, ½ banan, 2 skivor ananas, 1/6 mango


Kommer att nästa vecka ta med till DAGIS och låta dom där få prova på dagisbarnen.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 7 september 2011 11:50

Nu har du möjlighet att njuta av en färgstark, aktuell och mångsidig veckotidning! Som utvald Buzzador får du koppla av med fyra nummer av veckotidningen Allas. I tidningen kan du ta del av intressant och engagerande läsning inom olika ämnen. Du ...

Av Carola - 11 mars 2011 11:24


  Började som Tupperware säljare i veckan som var och fick min väska igår, medföljde gjorde denna underbara pasta formen som man kan koka spagetti och annan pasta i micron, så slipper man att stå och passa på spisen :) ...

Av Carola - 7 mars 2011 18:18


  Nu har biltermosen kommit från ahlgrens bilar kampanjen där man ska skicka in 6st streckoder för att få en termos, ett lätt jobb då jag har 2 ungdomar som gillar bilar :) Den här blir perfekt att ha med på tävlingsresorna till sommaren ...

Av Carola - 30 augusti 2010 22:23

Har varit på hundkapps möte ikväll , rätt givande men inget nytt under solen mest gammalt som togs upp, Jag hade tur i lotteriet med Skorpan hon fick bur 2 kan inte vara mera nöjd jag var helt övertygad att hon skulle få bur 5 pga att jag var där...

Av Carola - 20 augusti 2010 20:43

Det var himla längesedan jag skrev här :) har mest använt mig av facebook :)   får se om jag öppnar upp denna blogg nu under hösten, känns ju som att man kanske ska det ändå. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards