Alla inlägg under juli 2009

Av Carola - 31 juli 2009 23:01

Märkligt vad man kan glömma saker och ting när man har mycket annat att göra ;)


Totalt glömt bort bloggen aja baja inte bra..


Fast jag tänkte ta semester till SEPTEMBER minst HAHAHAHA


mja kanske inte , får se om jag lägger upp lite bilder imorgon om jag hinner, ska ju även sitta vid totot på skellefteåtravet och lära mig hur det funkar, min syster är där oxå så det ska bli skoj att träffa henne igen.

Sedan åker jag iväg Till Arksjö söndag eller Måndag, så jag har inte haft mycket tid över sedan jag kom hem igen, åkte iväg till Lycksele oxå och tog med Lovisa och marie så min Far och syster fick träffa dom :)

tar en favorit i repris ang Bilden :)


Av Carola - 6 juli 2009 12:19

japp nu åker vi iväg till Arksjö och solar och mår gott i ett par dagar.

Av Carola - 5 juli 2009 15:19

I fredags hade vi grillparty här hemma och det var mycket trevligt må jag säga :)

mest överaskad över att Camilla som ska föda när som helst kom hit :)

Allt som allt var det en toppenkväll.

är för trött för att göra ett bra inlägg så ..lämnar er med en bild av Eppe och emil som kramas :D

Av Carola - 2 juli 2009 23:06

Idag har jag

noppat ögonbrynen

klippt mig

köpt lite kläder Och fixat mina naglar :)


så najs så

Av Carola - 1 juli 2009 18:58

Jaha så var det dags att ha grillparty och jag har INGEN som helst idee på vad i hela jag ska göra för tillbehör eller ens vilket kött vi ska bjuda på.

efterrätt?

gahhhhh slutar nog med att alla får lite öl och vin och jordgubbar och hålla käften och vara nöjda med det lixom.. ;)


nä det blir nog bra.


Idag är skorpan på banan och kör en kurva :)

jag är så nyfiken på att höra hur det har gått, själv är jag barnvakt till världens sötaste Lovisa medans föräldrarna och Oliver är på Bio och ser ice age 3 den filmen vill jag med se så jag får väl dra med mig eppe eller så någon kväll :)

Av Carola - 1 juli 2009 13:02

Nu när tiger inte finns längre är Misu en helt annan hund, han är harmonisk, skakar inte längre, busar SATAN med skorpan, och är lika glad som han var förut så att ta bort tiger Var rätt beslut det ser jag av hundarna,

Men jag saknar tiger ändå väldigt mycket

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards