Alla inlägg under september 2009

Av Carola - 7 september 2009 19:53

Har haft en sväng av svinfluan..mjae kanske inte men feber, ont i halsen och ont i kroppen men det gick över på två dagar iaf som tur är.

Jag är så SUPER NÖJD över min lilla söta misu, han har bara haft pallplaseringar i år, det sämsta är alltså 3a  hur sjukt bra är inte det?

i lördags blev han 2a i Sundsvall, Duncan tog med han dit och tävlade :)

jag är så tacksam för Sara och Duncan som tar med sig misu när dom ska tävla så han får tävla iaf :)

då Esbjörn nästan aldrig är hemma och jobbar så mycket som han gör och jag ensam hemma med familj och allt hinner tyvärr inte tävla alls så vore det inte för dom två skulle misu nästan inte fått tävla något alls så om ni läser detta så ska ni veta att jag är mycket tacksam.


Lovisa är nu 6månader gammal och kan "krypa" bakåt haha hon som hasar sig bakåt:)

 Hur gulligt som helst iaf, på bilden var hon 5 månader :)

Och som ni ser av tapeterna är det sååååååååååå dags att tapetsera om i Alexanders rum :)

han vill ha det svart med svarta ränder på tvärsan... jaja vi får se hur det blir när Eppe kommer hem :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards